Urmarirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea "Comenzile mele".
Modificarea sau anularea comenzii
Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrării este disponibilă în contul tău de client, în secțiunea "Comenzile mele". În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai dorești un produs din comandă, dorești alt produs decât cel comandat sau nu mai dorești niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la 0775166315. Colegii noștri de la Suport Chat 24/7 vor face tot posibilul să îți modifice sau anuleze comanda.
Modalități de livrare
Livrare prin curier (standard)
Livrarea este gratuită pentru comenzile fără discount. În cazul în care o comandă conține produse vândute și livrate de DFC Iași SRL cu discount, transportul gratuit nu se aplică. Taxa de livrare este de 21 lei pentru comenzile cu discount.
Când îți poți ridica produsele comandate?
A doua zi în cazul comenzilor plasate de luni până vineri, până la ora 15:00. Marți, în cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00 până luni, ora 15:00.
Termenele de livrare se referă la comenzile pe care ai ales să le plătești ramburs/numerar. Dacă ai ales o altă modalitate de plată – card online, ordin de plată, plată în rate – termenul de livrare se poate modifica în funcție de înregistrarea plății.
*La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (ordin de plată, card online, rate, iTransfer etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:
- Pentru persoane fizice: actul de identitate
- Pentru persoane juridice: actul de identitate și imputernicirea din partea firmei.